Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 15:24:48 +0200

From: Terav Kera <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 17, 2024 2:40 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pütiveere DP seisukohad

Tere,

saadan esialgse Luunja valla Pütiveere maaüksuse DP eskiisjoonise, et saada 
Transpordiameti seisukohti DP koostamiseks ja vajadusel lahenduse 
muutmiseks. Vallapoolne nõue on, et DP algatamiseks oleks juba lahendus 
täpselt paigas ja seda enam muutma suures planis ei hakataks.

Selgituseks, et  varem (kevad 2024) koostas antud alale eskiisi Karin Raid, 
kes oli joonisele ka kandnud bussipeatuse nihutamise ja juurde lisanud, et 
bussipeatuse nihutamine proijekteerimisel. Jätsin hetkel mahasõidud samasse 
kohta, kus temagi joonisel olid. Kas ta oli varem teie käest äkki juba 
seisukohti küsinud või teiega koostööd teinud?

Lugupidamisega,
Jane Asper
ehitusinsener, maastikuarhitekt
Terav Kera OÜ
tel. 555 481 55

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.